Op zoek naar werk in de sport?

werk in de sport
Werken in de sport De website van jongoranje!
Werken in de sport. Werk je binnen de sport en heb je vragen over je carrière? Werken in de Sport biedt je relevante informatie en inspiratie voor je werk en loopbaan in de sport. Werken in de sport. Eportal Ontwikkel jezelf!
rj45 aansluiten
Werken bij de NOS Elke dag is anders.
In onze wereld is elke dag anders. We verslaan 24/7 nieuws, sport en nationale gebeurtenissen op radio, televisie, internet, teletekst, onze eigen apps NOS en NOS Teletekst en via de sociale media Facebook, YouTube, Instagram en Snapchat. We hebben te maken met deadlines.
steps
Vacatures Werken in de sport.
Het kan gaan om betaalde functies, vrijwilligersfuncties vooral op landelijk en bovenregionaal niveau en stages. Uitgangspunt bij alle geplaatste vacatures is dat er een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden wordt geboden, bij voorkeur via de CAO Sport. Wil je dagelijks op de hoogte worden gehouden van het actuele aanbod? Volg ons dan op Twitter of meld je aan voor de nieuwsbrief! Jibb heeft een vacature voor een Vakleerkracht Bewegingsonderwijs HBO-ALO. Parttime als Vakleerkracht Bewegingsonderwijs bij Jibb in Helmond. Sportservice Doetinchem is samen met 6 verenigingen uit de gemeente Doetinchem op zoek naar een Clubkadercoach 04, fte. Parttime als Clubkadercoach bij Sportservice Doetinchem in Doetinchem. Accountmanager commerciële partnerships. Ben jij de accountmanager commerciële partnerships die meer financiële middelen werft voor bestaande sportstimuleringsprojecten in Lelystad en die waardeproposities gaat opstellen voor Sportbedrijf Lelystad? Parttime als Accountmanager commerciële partnerships bij Sportbedrijf Lelystad in Lelystad. Financieel administratief medewerker. NKBV heeft een vacature voor een Financieel administratief medewerker. Een financiële duizendpoot die BERGEN werk kan verzetten!
eettafel 8 personen
Congres Sport Business Gezond en gelukkig aan het werk sportflevo.nl.
Feiten en Cijfers Flevoland. Menu Congres Sport Business Gezond en gelukkig aan het werk. Op donderdag 16 november organiseert Sportservice Flevoland in samenwerking met de Provincie Flevoland weer een Congres Sport Business. Het congres vindt deze keer plaats bij Werkbedrijf Lelystad, Vaartweg 67 in Lelystad.
add
Sport, Werk, Verkeer Zien Saton Optiek.
Uit onderzoek blijkt dat 1 op de 5 mensen onvoldoende ziet tijdens het werk, sport of in het verkeer. Ondanks de fiscale voordelen op dit soort Goed Zien producten zijn we in blijkbaar in Nederland niet bezig met scherp zien in actieve omstandigheden.
slotenmaker zeewolde
Werken, Inspiratie, Sport, Ontspanning, Personal Training, Locatieverhuur, Fitness, Massages, Workshops Ieders Plak Terschelling.
Virtuele rondleiding Bekijk onze Plak! Plek voor Werk, Inspiratie, Sport en Ontspanning. Ieders Plak daagt uit en inspireert om te ontdekken waar je voor gaat en staat. Om het te ontwikkelen, te ontplooien en te delen met anderen. Virtuele rondleiding Bekijk onze Plak! Neem een virtueel kijkje binnen bij Ieders Plak! TV-Reportage Ieders Plak. In het programma Kruispunt vertelt Mireille initiator Ieders Plak over haar stap van topbaan in Rotterdam naar het wonen op Terschelling en de opstart van Ieders Plak.
werk-sport, en thuisplekanalyses.
Ademhaling, bewustwording en ontspanning. Werk, sport, en thuisplekanalyses. werk-sport, en thuisplekanalyses. De kracht van de therapie is bewustwoording van het eigen houdings en bewegingsgedrag. Dit is gemakkelijker wanneer we u op uw werkplek of thuisplek of in u sportsituatie begeledeiden.
8 tips als je wilt werken in de sport DIK.NL.
Dan is een bijbaan in de sport misschien wel iets voor jou. De beroepsgroep sport draait om lichamelijke beweging, zoveel is duidelijk. Verder is werken in de sport een breed begrip met erg veel mogelijkheden. In dit artikel beschrijven we in 8 tips wat voor werk er allemaal mogelijk is en waar je rekening mee moet houden.
Sport op het Werk Sport Vlaanderen.
In 2017 is Sport Vlaanderen vroegere BLOSO gestart met de actie Sport op het Werk. Met deze actie willen we vooral bedrijven stimuleren, adviseren en motiveren om meer te bewegen en te sporten op en naast het werk. In 2018 willen we hier verder op inzetten.
Werknemers Sport in Arnhem.
Koop nu een Werksportkaart en sport onbeperkt voor maar 2995, per maand. Lees hier de veelgestelde vragen en antwoorden. Als medewerker bij een van de deelnemende organisaties heb je mazzel. Je komt namelijk in aanmerking voor een Werksportkaart. Onbeperkt sporten voor slechts 2995, per maand.