Resultaten voor subsidie sport

subsidie sport
Subsidie Sportsupport.
Burgemeester en Wethouders kunnen aan non profit sportorganisaties, die zich in Haarlem bezighouden met sportbeoefening, een subsidie verlenen in de kosten van: nieuwbouw, verbouw, uitbreiding, aankoop en eerste inrichting van sport en bewegingsruimten van kleed en clubgebouwen e.d, de zgn grote investering.
utp stekker kleuren
Den Haag Subsidies sport.
Subsidie voor topsportevenement aanvragen. Organiseert uw bedrijf of sportvereniging een topsportevenement? Dan kunt u subsidie aanvragen bij de gemeente. Investeringssubsidie Accommodaties Sportverenigingen. Wilt uw sportvereniging haar accommodatie verbeteren? Vraag dan subsidie aan via de regeling Investeringssubsidie Accommodaties Sportverenigingen IAS. Energiebesparing bij sportverenigingen.
steps jurken
Sportsubsidie database het startpunt voor je zoektocht naar sportsubsidie.
Meer informatie over de database. Een geschikte subsidie vinden? Meer informatie over de database kunt u vinden in het artikel op ons platform AllesoverSport. Blijf op de hoogte, meld je aan voor een van onze nieuwsbrieven. Kennisbank Sport en Bewegen.
eettafel 8 personen
Subsidies Sport Gemeente Amsterdam.
Resultaten 1 t/m 4 getoond 4 resultaten. Organisaties die sport voor gehandicapten stimuleren, coördineren en begeleiden kunnen subsidie aanvragen. Lokale sportstimulering Nieuw-West, Noord, West en Zuid. In Nieuw-West, Noord, West en Zuid kunnen sportaanbieders subsidie aanvragen voor lokale sportactiviteiten of sportevenementen.
add
Subsidie Sport Gemeente Heerhugowaard.
Voor sportactiviteiten die bijdragen aan ontmoeting, participatie of perspectief van inwoners van Heerhugowaard kan subsidie worden aangevraagd. Download aanvraagformulier PDF, 80 kB Lees goed de voorwaarden en stuur de bijlagen mee. Subsidievoorwaarden en verplichtingen. Een uitgebreide beschrijving van de subsidievoorwaarden en verplichtingen vindt u in de deelsubsidieverordening Sport.
slotenmaker amsterdam zuidoost
Subsidie voor sportverenigingen Enschede, stad van nu.
Inwoners / Sport / Subsidie voor sportverenigingen. Subsidie voor sportverenigingen. Maatschappelijk actieve sportverenigingen kunnen bij de gemeente Enschede een subsidie aanvragen. Voor de uitvoering van het sportbeleid ziet de gemeente hen namelijk als een belangrijke partner. Enschedese sportverenigingen kunnen de volgende subsidies aanvragen.:
Subsidie en uitkering voor sportinvesteringen Gemeente.nu.
Events ruimte milieu. Locatie: Home Economie Belastingen Subsidie en uitkering voor sportinvesteringen. Subsidie en uitkering voor sportinvesteringen. Door Richard Sandee op 7 augustus 2018 Belastingen, Sport, Subsidies. Het Rijk stelt zon 240 miljoen euro beschikbaar voor sportinvesteringen door gemeenten en amateursportorganisaties.
Subsidies sport Gemeente Utrecht.
Vraag deze subsidie aan. Organisatoren van sportevenementen in Utrecht kunnen een bijdrage ontvangen van de gemeente Utrecht. Vraag deze subsidie sport aan. Een subsidie voor het organiseren en aanbieden van sportactiviteiten voor leden met een functiebeperking. Vraag deze subsidie aan.
Home Sportsubsidie.nl.
Op 5 februari vond in Brussel de Sport Infoday plaats over Erasmus/sport, met meer dan 700 deelnemers uit heel Europa. Sportsubsidie.nl was erbij! Lees hier alle presentaties. 87 miljoen subsidie Stimulering Bouw en Onderhoud Sportaccommodaties. 19 september 2018. Vanaf 2 januari kunnen sportorganisaties die investeren in de accommodatie of materialen subsidie aanvragen. De subsidie is 20% en kan oplopen tot 35%.
Subsidieregelingen Gehandicaptensport Nederland.
Deze database is ontworpen aan de hand van vragen die gesteld zijn aan Kenniscentrum Sport. Zoals Bij" wie kunnen wij een bijdrage vragen voor ons sportinitiatief in een achterstandswijk, of Waar" kan ik subsidie aanvragen voor de aanschaf van energiezuinig materiaal.